loading...

تجهيزات فست فود و راه اندازي فست فود

تجهيزات فست فود و راه اندازي فست فود

بازدید : 243
11 زمان : 1399:2

شيوه تهيه و تنظيم پودر پوست ليمو ترش و كاربردهاي آن در منزل داري و آشپزي پوست ليمو فوايد زياد زيادي داراست كه براي اكثريت ناشناخته است، پس آن ها را بدور نريخته و با روشي كه در اين مطلب توضيح مي دهيم پودر پوست ليمو را براي مصرف مهيا فرمائيد . از مزاياي پوست ليمو مي توان به گردش خون منظم، منزه سازي كبد، تقويت مويرگ ها، كاهش انقباضات ماهيچه اي و پرهيز از سكته اشاره كرد .

راه اندازي فست فود
تهيه كردن آن هزينه اي ندارد زيرا پوست ليمو اكثر وقت ها جزء زباله هاي هر خانه به اكانت مي رود ولي از همين امروز ديگر آن را دور نريخته و طبق آموزشي كه به شما داده مي شود آن را تبديل به پودر پوست ليمو فرمائيد .
افراد به ندرت از خاصيت و فوايد پوست ليمو دور انديشي دارند و اكثر اوقات به تناول كردن ليموي تنها اكتفا مي كنند، شايد نيز طريقه استفاده و ميل كردن آن را بلد نيستند . به هرحال به ياد خاصيت بي نظيري كه پوست ليمو دارد از آن غافل نشده و حتما در برنامه غذايي خود از آن به كارگيري نمائيد .
خشك كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو منش تهيه و تنظيم پودر پوست ليمو براي اين مراد بايد از ليموترش هاي زرد رنگ رنگ و درشت استعمال شود، ابتدا ليمو ها را به خوبي شسته و خشك فرماييد . سپس با پوست كن يا خنجر پوست زردرنگ رنگ را از آن جدا كنيد . اعتنا فرماييد نصيب هاي سفيد سبب ساز تلخي آن مي شود، پس تا جايي كه مي توانيد پوست رنگ زرد را به چهره سطحي و نازك برش بزنيد به صورتي كه نصيب سفيد يار آن نباشد .


كم آب كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو پوست ها را روي دستگاه خشك كن قرار دهيد، حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت ارتفاع خواهد كشيد كه پوست هاي ليمو روي اين دستگاه با سكو ۹۵ كم آب شوند .
كم آب كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو

در صورتي كه از اين دستگاه ها در خانه نداريد مي توانيد پوست ها را باطن يك سيني گذارده و آن را در هواي آزاد پايين فروغ آفتاب قرار دهيد تا به مرور كم آب شود . يك راه ديگر براي كم آب كردن آن‌ها به كارگيري از دماي ذيل فرياد ميزد يا اين كه مايكروفر هست . زماني كه پوست ليمو كم آب شود نمي توانيد به راحتي آنان را خم كنيد و پوست در اثر فشار آوردن شكسته مي شود . در اين هنگام پوست ليمو فراهم مرحله بعدي گرديده ميباشد .


كم آب كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو در اين تراز شما مي توانيد از اين پوست هاي خشك گرديده در غذاها براي بهتر شدن مزه و طعم استعمال فرماييد . به تيتر مثال مي توانيد باطن غذاها و سبزيجاتي كه طعم دار كرده و داخل فر قرار مي دهيد از اين ليموهاي كم آب شده ريخته و عطر و طعم آنها را بهتر فرمائيد .
خشك كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو

يك شيوه ديگر پودر كردن پوست هاي كم آب شده درون آسياب يا اين كه وسيله اي مشابه مي باشد . پودر فراهم گرديده را درون شيشه ريخته و براي پخت غذا يا كيك و دسر از آن به راحتي به كار گيري نماييد . اين پودر را مي توانيد درون ظرف دربسته درون يخچال فريزر به دوران يك سال مراقبت فرماييد .


كابرد پودر پوست ليمو در پخت و پز با استعمال از اين پودر مي توانايي پودر فلفل ليمويي صحيح كرد . يك قاشق غذايي فلفل را با دو قاشق غذاخوري پوست ليمو تركيب كرده و به آن يك قاشق چايخوري نمك بيش تر نماييد . اين پودر را باطن شيشه اي ريخته و براي مزه دادن به انواع غذاها از آن استعمال نمائيد .
يه خرده از اين پودر را هر بار باطن چايي يا براي سس سالاد استفاده كنيد .
اين پودر را با يه خرده شكر مخلوط كرده و روي كوكي يا اين كه شيريني هاي خانگي از آن به كارگيري فرمائيد .
براي غذاها و كيك و شيريني هايي كه تخم مرغ در آن ها به كار گيري شده مي توانيد به جاي وانيل از اين پودر ليمو به كار گيري كنيد، ليمو بوي بد تخم مرغ را از في مابين مي برد .


كاربرد پودر پوست ليمو براي زيبايي و تن درستي پوست اسكراب ليمو و شكر درست كنيد، نصف واحد اندازه گيري شكر را با يك تا دو قاشق غذاخوري پودر ليمو مخلوط كرده و يه خرده روغن زيتون به آن بيشتر نمائيد تا حالت خميري و چسبناك پيدا نمايد . صورت يا بدن خود را يه خرده خيس كرده و از اين اسكراب روي آن بزنيد و آن گاه از ۲۰ دقيقه آن را بشوييد . پوست ليمو در خودداري از مشكل ها پوستي نظير چين و چروك ، آكنه و لك هاي پوستي نقش دارااست . همينطور پوست ليمو سرشار از آنتي اكسيدان بوده و تا حد زيادي در سم زدايي پوست نقش دارااست .


كاررد پودر پوست ليمو در تميز كردن با روشي كه براي شما شرح خوا هيم داد مي توانيد پاك كننده خانگي صحيح كنيد . براي اين خواسته يك واحداندازه گيري جوش شيرين را با دو قاشق غذاخوري پودر پوست ليمو ، يك چهارم واحداندازه گيري صابون مايع، يك قاشق غذاخوري آب اكسيژنه و پاره اي آب در صورت نياز مخلوط كرده و آن را درون يك بطري بازيافتي بريزيد و از آن براي پاك كردن سينك ظرفشويي، شيرآلات و هر آنچه كه نياز به تميز شدن دارااست استعمال كنيد .


همينطور اين پودر براي از بين بردن بوي بد فرش كاربرد دارااست . براي اين مراد مقداري جوش شيرين و پودر پوست ليمو را با هم ادغام كرده و آن را روي فرش بپاشيد و آن گاه از مدت ۱۵ تا ۲۰ دقيقه آنان را جارو فرماييد .


درحال حاضر كه خواص پوست ليمو براي شما شرح داده شد، حتما اين ماده غذايي را به صورتي كه توضيح داده شد فراهم كرده و نتايج شگفت انگيز آن را به چشم ببينيد .

طريق تنظيم پودر پوست ليمو ترش و كاربردهاي آن در منزل داري و آشپزي پوست ليمو فوايد زياد متعددي داراست كه براي اكثريت ناشناخته است، پس آنان را بدور نريخته و با روشي كه در اين مقاله توضيح مي دهيم پودر پوست ليمو را براي مصرف آماده نمائيد . از مزاياي پوست ليمو مي بضاعت و توان به گردش خون منظم، منزه سازي كبد، تقويت مويرگ ها، كاهش انقباضات ماهيچه اي و دوري از سكته اشاره كرد .
تنظيم كردن آن هزينه اي ندارد زيرا پوست ليمو اكثر اوقات جزء زباله هاي هر منزل به حساب مي رود البته از همين امروز ديگر آن را بدور نريخته و طبق آموزشي كه به شما داده مي شود آن را تبديل به پودر پوست ليمو نمائيد .
افراد به ندرت از خاصيت و فوايد پوست ليمو تدبير دارا‌هستند و اكثر زمان ها به خوردن ليموي تنها اكتفا مي كنند، احتمالا هم طريقه استفاده و ميل كردن آن را بلد نيستند . به هرحال به خاطر خواص بي نظيري كه پوست ليمو دارد از آن غافل نشده و مسلما در برنامه غذايي خويش از آن به كار گيري كنيد .
كم آب كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو رويه تهيه پودر پوست ليمو براي اين منظور بايستي از ليموترش هاي زردرنگ رنگ و درشت استفاده شود، ابتدا ليمو ها را به خير و خوبي شسته و خشك فرمائيد . آن‌گاه با پوست كن يا شمشير پوست رنگ زرد رنگ را از آن قطع فرماييد . اعتنا فرمائيد نصيب هاي سپيد منجر تلخي آن مي شود، پس تا جايي كه مي توانيد پوست زردرنگ را به صورت سطحي و نازك برش بزنيد به صورتي كه قسمت سفيد هم پا آن نباشد .


خشك كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو پوست ها را روي دستگاه كم آب كن قرار دهيد، حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت ارتفاع خواهد كشيد كه پوست هاي ليمو روي اين دستگاه با رتبه ۹۵ كم آب شوند .
كم آب كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو

در صورتي كه از اين دستگاه ها در منزل نداريد مي توانيد پوست ها را داخل يك سيني گذارده و آن را در هواي آزاد پايين فروغ آفتاب قرار دهيد تا به مرور كم آب شود . يك راه و روش ديگر براي كم آب كردن آنان به كارگيري از دماي ذيل داد ميزد يا اين كه مايكروفر است . زماني كه پوست ليمو كم آب شود نمي توانيد به راحتي آنان را خم فرماييد و پوست در اثر فشار آوردن شكسته مي شود . در اين هنگام پوست ليمو آماده سطح بعدي گرديده ميباشد .


كم آب كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو در اين تراز شما مي توانيد از اين پوست هاي كم آب گرديده در غذاها براي خوب تر شدن مزه و طعم به كار گيري فرماييد . به عنوان مثال مي توانيد داخل غذاها و سبزيجاتي كه مزه دار كرده و درون بي دادميكرد قرار مي دهيد از اين ليموهاي كم آب شده ريخته و رايحه و مزه آنها را خوب تر نمائيد .
خشك كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو

يك راه ديگر پودر كردن پوست هاي خشك شده درون آسياب يا اين كه وسيله اي شبيه مي‌باشد . پودر مهيا گرديده را داخل شيشه ريخته و براي پخت غذا يا اين كه كيك و دسر از آن به راحتي استعمال نمائيد . اين پودر را مي توانيد باطن ظرف دربسته درون سردخانه به برهه زماني يك سال نگهداري نمائيد .


كابرد پودر پوست ليمو در پخت و پز با به كارگيري از اين پودر مي توان پودر فلفل ليمويي صحيح كرد . يك قاشق غذايي فلفل را با دو قاشق غذاخوري پوست ليمو تركيب كرده و به آن يك قاشق چايخوري نمك بيشتر فرماييد . اين پودر را درون شيشه اي ريخته و براي مزه دادن به اشكال غذاها از آن به كارگيري فرمائيد .
مقداري از اين پودر را هر توشه باطن چايي يا اين كه براي سس سالاد به كارگيري نماييد .
اين پودر را با كمي شكر تركيب كرده و روي كوكي يا اين كه شيريني هاي خانگي از آن به كارگيري نمائيد .
براي غذاها و كيك و شيريني هايي كه تخم مرغ در آن‌ها به كارگيري گرديده مي توانيد به جاي وانيل از اين پودر ليمو به كارگيري كنيد، ليمو بوي بد تخم مرغ را از در بين مي موفقيت .


كاربرد پودر پوست ليمو براي زيبايي و تن درستي پوست اسكراب ليمو و شكر درست كنيد، نصف واحد اندازه گيري شكر را با يك تا دو قاشق غذاخوري پودر ليمو تركيب كرده و پاره اي روغن زيتون به آن بيشتر نمائيد تا حالت خميري و چسبناك پيدا كند . رخ يا اين كه تن خود را پاره اي خيس كرده و از اين اسكراب روي آن بزنيد و بعد از آن از ۲۰ دقيقه آن را بشوييد . پوست ليمو در دوري از مشكل ها پوستي مانند چين و چروك ، آكنه و لك هاي پوستي نقش داراست . همچنين پوست ليمو سرشار از آنتي اكسيدان بوده و تا حد متعددي در سم زدايي پوست نقش داراست .


كاررد پودر پوست ليمو در تميز كردن با روشي كه براي شما شرح خوا هيم اعطا كرد مي توانيد تميز كننده خانگي صحيح نمائيد . براي اين منظور يك پيمانه جوش شيرين را با دو قاشق غذاخوري پودر پوست ليمو ، يك چهارم پيمانه صابون مايع، يك قاشق غذاخوري آب اكسيژنه و مقداري آب در فيس نياز ادغام كرده و آن را درون يك بطري بازيافتي بريزيد و از آن براي تميز كردن سينك ظرفشويي، شيرآلات و هر آنچه كه نياز به پاك شدن دارااست به كار گيري نمائيد .


همينطور اين پودر براي از دربين بردن بوي بد فرش كاربرد دارااست . براي اين منظور مقداري جوش شيرين و پودر پوست ليمو را با نيز ادغام كرده و آن را روي فرش بپاشيد و آنگاه از بازه زماني ۱۵ تا ۲۰ دقيقه آنان را جارو نماييد .


حال كه خاصيت پوست ليمو براي شما شرح داده شد، مطلقا اين ماده غذايي را به صورتي كه توضيح داده شد مهيا كرده و نتايج شگفت انگيز آن را به ديده مشاهده كنيد .

شيوه تهيه و تنظيم پودر پوست ليمو ترش و كاربردهاي آن در منزل داري و آشپزي پوست ليمو فوايد زياد زيادي داراست كه براي اكثريت ناشناخته است، پس آن ها را بدور نريخته و با روشي كه در اين مطلب توضيح مي دهيم پودر پوست ليمو را براي مصرف مهيا فرمائيد . از مزاياي پوست ليمو مي توان به گردش خون منظم، منزه سازي كبد، تقويت مويرگ ها، كاهش انقباضات ماهيچه اي و پرهيز از سكته اشاره كرد .

راه اندازي فست فود
تهيه كردن آن هزينه اي ندارد زيرا پوست ليمو اكثر وقت ها جزء زباله هاي هر خانه به اكانت مي رود ولي از همين امروز ديگر آن را دور نريخته و طبق آموزشي كه به شما داده مي شود آن را تبديل به پودر پوست ليمو فرمائيد .
افراد به ندرت از خاصيت و فوايد پوست ليمو دور انديشي دارند و اكثر اوقات به تناول كردن ليموي تنها اكتفا مي كنند، شايد نيز طريقه استفاده و ميل كردن آن را بلد نيستند . به هرحال به ياد خاصيت بي نظيري كه پوست ليمو دارد از آن غافل نشده و حتما در برنامه غذايي خود از آن به كارگيري نمائيد .
خشك كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو منش تهيه و تنظيم پودر پوست ليمو براي اين مراد بايد از ليموترش هاي زرد رنگ رنگ و درشت استعمال شود، ابتدا ليمو ها را به خوبي شسته و خشك فرماييد . سپس با پوست كن يا خنجر پوست زردرنگ رنگ را از آن جدا كنيد . اعتنا فرماييد نصيب هاي سفيد سبب ساز تلخي آن مي شود، پس تا جايي كه مي توانيد پوست رنگ زرد را به چهره سطحي و نازك برش بزنيد به صورتي كه نصيب سفيد يار آن نباشد .


كم آب كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو پوست ها را روي دستگاه خشك كن قرار دهيد، حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت ارتفاع خواهد كشيد كه پوست هاي ليمو روي اين دستگاه با سكو ۹۵ كم آب شوند .
كم آب كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو

در صورتي كه از اين دستگاه ها در خانه نداريد مي توانيد پوست ها را باطن يك سيني گذارده و آن را در هواي آزاد پايين فروغ آفتاب قرار دهيد تا به مرور كم آب شود . يك راه ديگر براي كم آب كردن آن‌ها به كارگيري از دماي ذيل فرياد ميزد يا اين كه مايكروفر هست . زماني كه پوست ليمو كم آب شود نمي توانيد به راحتي آنان را خم كنيد و پوست در اثر فشار آوردن شكسته مي شود . در اين هنگام پوست ليمو فراهم مرحله بعدي گرديده ميباشد .


كم آب كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو در اين تراز شما مي توانيد از اين پوست هاي خشك گرديده در غذاها براي بهتر شدن مزه و طعم استعمال فرماييد . به تيتر مثال مي توانيد باطن غذاها و سبزيجاتي كه طعم دار كرده و داخل فر قرار مي دهيد از اين ليموهاي كم آب شده ريخته و عطر و طعم آنها را بهتر فرمائيد .
خشك كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو

يك شيوه ديگر پودر كردن پوست هاي كم آب شده درون آسياب يا اين كه وسيله اي مشابه مي باشد . پودر فراهم گرديده را درون شيشه ريخته و براي پخت غذا يا كيك و دسر از آن به راحتي به كار گيري نماييد . اين پودر را مي توانيد درون ظرف دربسته درون يخچال فريزر به دوران يك سال مراقبت فرماييد .


كابرد پودر پوست ليمو در پخت و پز با استعمال از اين پودر مي توانايي پودر فلفل ليمويي صحيح كرد . يك قاشق غذايي فلفل را با دو قاشق غذاخوري پوست ليمو تركيب كرده و به آن يك قاشق چايخوري نمك بيش تر نماييد . اين پودر را باطن شيشه اي ريخته و براي مزه دادن به انواع غذاها از آن استعمال نمائيد .
يه خرده از اين پودر را هر بار باطن چايي يا براي سس سالاد استفاده كنيد .
اين پودر را با يه خرده شكر مخلوط كرده و روي كوكي يا اين كه شيريني هاي خانگي از آن به كارگيري فرمائيد .
براي غذاها و كيك و شيريني هايي كه تخم مرغ در آن ها به كار گيري شده مي توانيد به جاي وانيل از اين پودر ليمو به كار گيري كنيد، ليمو بوي بد تخم مرغ را از في مابين مي برد .


كاربرد پودر پوست ليمو براي زيبايي و تن درستي پوست اسكراب ليمو و شكر درست كنيد، نصف واحد اندازه گيري شكر را با يك تا دو قاشق غذاخوري پودر ليمو مخلوط كرده و يه خرده روغن زيتون به آن بيشتر نمائيد تا حالت خميري و چسبناك پيدا نمايد . صورت يا بدن خود را يه خرده خيس كرده و از اين اسكراب روي آن بزنيد و آن گاه از ۲۰ دقيقه آن را بشوييد . پوست ليمو در خودداري از مشكل ها پوستي نظير چين و چروك ، آكنه و لك هاي پوستي نقش دارااست . همينطور پوست ليمو سرشار از آنتي اكسيدان بوده و تا حد زيادي در سم زدايي پوست نقش دارااست .


كاررد پودر پوست ليمو در تميز كردن با روشي كه براي شما شرح خوا هيم داد مي توانيد پاك كننده خانگي صحيح كنيد . براي اين خواسته يك واحداندازه گيري جوش شيرين را با دو قاشق غذاخوري پودر پوست ليمو ، يك چهارم واحداندازه گيري صابون مايع، يك قاشق غذاخوري آب اكسيژنه و پاره اي آب در صورت نياز مخلوط كرده و آن را درون يك بطري بازيافتي بريزيد و از آن براي پاك كردن سينك ظرفشويي، شيرآلات و هر آنچه كه نياز به تميز شدن دارااست استعمال كنيد .


همينطور اين پودر براي از بين بردن بوي بد فرش كاربرد دارااست . براي اين مراد مقداري جوش شيرين و پودر پوست ليمو را با هم ادغام كرده و آن را روي فرش بپاشيد و آن گاه از مدت ۱۵ تا ۲۰ دقيقه آنان را جارو فرماييد .


درحال حاضر كه خواص پوست ليمو براي شما شرح داده شد، حتما اين ماده غذايي را به صورتي كه توضيح داده شد فراهم كرده و نتايج شگفت انگيز آن را به چشم ببينيد .

طريق تنظيم پودر پوست ليمو ترش و كاربردهاي آن در منزل داري و آشپزي پوست ليمو فوايد زياد متعددي داراست كه براي اكثريت ناشناخته است، پس آنان را بدور نريخته و با روشي كه در اين مقاله توضيح مي دهيم پودر پوست ليمو را براي مصرف آماده نمائيد . از مزاياي پوست ليمو مي بضاعت و توان به گردش خون منظم، منزه سازي كبد، تقويت مويرگ ها، كاهش انقباضات ماهيچه اي و دوري از سكته اشاره كرد .
تنظيم كردن آن هزينه اي ندارد زيرا پوست ليمو اكثر اوقات جزء زباله هاي هر منزل به حساب مي رود البته از همين امروز ديگر آن را بدور نريخته و طبق آموزشي كه به شما داده مي شود آن را تبديل به پودر پوست ليمو نمائيد .
افراد به ندرت از خاصيت و فوايد پوست ليمو تدبير دارا‌هستند و اكثر زمان ها به خوردن ليموي تنها اكتفا مي كنند، احتمالا هم طريقه استفاده و ميل كردن آن را بلد نيستند . به هرحال به خاطر خواص بي نظيري كه پوست ليمو دارد از آن غافل نشده و مسلما در برنامه غذايي خويش از آن به كار گيري كنيد .
كم آب كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو رويه تهيه پودر پوست ليمو براي اين منظور بايستي از ليموترش هاي زردرنگ رنگ و درشت استفاده شود، ابتدا ليمو ها را به خير و خوبي شسته و خشك فرمائيد . آن‌گاه با پوست كن يا شمشير پوست رنگ زرد رنگ را از آن قطع فرماييد . اعتنا فرمائيد نصيب هاي سپيد منجر تلخي آن مي شود، پس تا جايي كه مي توانيد پوست زردرنگ را به صورت سطحي و نازك برش بزنيد به صورتي كه قسمت سفيد هم پا آن نباشد .


خشك كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو پوست ها را روي دستگاه كم آب كن قرار دهيد، حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت ارتفاع خواهد كشيد كه پوست هاي ليمو روي اين دستگاه با رتبه ۹۵ كم آب شوند .
كم آب كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو

در صورتي كه از اين دستگاه ها در منزل نداريد مي توانيد پوست ها را داخل يك سيني گذارده و آن را در هواي آزاد پايين فروغ آفتاب قرار دهيد تا به مرور كم آب شود . يك راه و روش ديگر براي كم آب كردن آنان به كارگيري از دماي ذيل داد ميزد يا اين كه مايكروفر است . زماني كه پوست ليمو كم آب شود نمي توانيد به راحتي آنان را خم فرماييد و پوست در اثر فشار آوردن شكسته مي شود . در اين هنگام پوست ليمو آماده سطح بعدي گرديده ميباشد .


كم آب كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو در اين تراز شما مي توانيد از اين پوست هاي كم آب گرديده در غذاها براي خوب تر شدن مزه و طعم به كار گيري فرماييد . به عنوان مثال مي توانيد داخل غذاها و سبزيجاتي كه مزه دار كرده و درون بي دادميكرد قرار مي دهيد از اين ليموهاي كم آب شده ريخته و رايحه و مزه آنها را خوب تر نمائيد .
خشك كردن پوست ليمو , پودر پوست ليمو

يك راه ديگر پودر كردن پوست هاي خشك شده درون آسياب يا اين كه وسيله اي شبيه مي‌باشد . پودر مهيا گرديده را داخل شيشه ريخته و براي پخت غذا يا اين كه كيك و دسر از آن به راحتي استعمال نمائيد . اين پودر را مي توانيد باطن ظرف دربسته درون سردخانه به برهه زماني يك سال نگهداري نمائيد .


كابرد پودر پوست ليمو در پخت و پز با به كارگيري از اين پودر مي توان پودر فلفل ليمويي صحيح كرد . يك قاشق غذايي فلفل را با دو قاشق غذاخوري پوست ليمو تركيب كرده و به آن يك قاشق چايخوري نمك بيشتر فرماييد . اين پودر را درون شيشه اي ريخته و براي مزه دادن به اشكال غذاها از آن به كارگيري فرمائيد .
مقداري از اين پودر را هر توشه باطن چايي يا اين كه براي سس سالاد به كارگيري نماييد .
اين پودر را با كمي شكر تركيب كرده و روي كوكي يا اين كه شيريني هاي خانگي از آن به كارگيري نمائيد .
براي غذاها و كيك و شيريني هايي كه تخم مرغ در آن‌ها به كارگيري گرديده مي توانيد به جاي وانيل از اين پودر ليمو به كارگيري كنيد، ليمو بوي بد تخم مرغ را از در بين مي موفقيت .


كاربرد پودر پوست ليمو براي زيبايي و تن درستي پوست اسكراب ليمو و شكر درست كنيد، نصف واحد اندازه گيري شكر را با يك تا دو قاشق غذاخوري پودر ليمو تركيب كرده و پاره اي روغن زيتون به آن بيشتر نمائيد تا حالت خميري و چسبناك پيدا كند . رخ يا اين كه تن خود را پاره اي خيس كرده و از اين اسكراب روي آن بزنيد و بعد از آن از ۲۰ دقيقه آن را بشوييد . پوست ليمو در دوري از مشكل ها پوستي مانند چين و چروك ، آكنه و لك هاي پوستي نقش داراست . همچنين پوست ليمو سرشار از آنتي اكسيدان بوده و تا حد متعددي در سم زدايي پوست نقش داراست .


كاررد پودر پوست ليمو در تميز كردن با روشي كه براي شما شرح خوا هيم اعطا كرد مي توانيد تميز كننده خانگي صحيح نمائيد . براي اين منظور يك پيمانه جوش شيرين را با دو قاشق غذاخوري پودر پوست ليمو ، يك چهارم پيمانه صابون مايع، يك قاشق غذاخوري آب اكسيژنه و مقداري آب در فيس نياز ادغام كرده و آن را درون يك بطري بازيافتي بريزيد و از آن براي تميز كردن سينك ظرفشويي، شيرآلات و هر آنچه كه نياز به پاك شدن دارااست به كار گيري نمائيد .


همينطور اين پودر براي از دربين بردن بوي بد فرش كاربرد دارااست . براي اين منظور مقداري جوش شيرين و پودر پوست ليمو را با نيز ادغام كرده و آن را روي فرش بپاشيد و آنگاه از بازه زماني ۱۵ تا ۲۰ دقيقه آنان را جارو نماييد .


حال كه خاصيت پوست ليمو براي شما شرح داده شد، مطلقا اين ماده غذايي را به صورتي كه توضيح داده شد مهيا كرده و نتايج شگفت انگيز آن را به ديده مشاهده كنيد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 45
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 856
  • بازدید کلی : 24018
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی