loading...

تجهيزات فست فود و راه اندازي فست فود

تجهيزات فست فود و راه اندازي فست فود

بازدید : 230
11 زمان : 1399:2

خواص سير و فوايد فوق العاده و بي مثل مصرف سير خواص سير به قدري مضاعف مي باشد كه با تلاوت فوايد و خاصيت آن احتمالا خود را بدون چاره به استعمال ازآن در هر وعده غذايي و در ارتفاع روز بكنيد اما در برخي موارد هم مي بايست در مصرف سير احتياط كنيد .خاصيت سير سير حاوي چه موادي است؟ به طور خلاصه اما موثر مي توان اظهار‌ كه سير سرشار از فوليك اسيد، ويتامين C، كلسيم، آهن، منيزيم، پتاسيم و اندازه مقداري روي و ويتامين هاي B2، B1 و B3 مي‌باشد .
فوايد و خواص سير از سالهاي دور تا كنون از سير براي تصفيه خون به كار گيري مي شده است . سير حاوي تركيبات گوگرد مي‌باشد كه سيستم ايمني تن را تحريك كرده و پتانسيل بالايي در نابودي تومورهاي سرطاني داراست .

راه اندازي فست فود

خوردن سير مجاري تنفس و خون را پاك مي كند و با اين كار از شدت و زحمت تنگ نفس كاسته و گاهي موجب معالجه آن مي شود .
برخي از انواع سل ريوي را درمان مي نمايد به خصوص وقتي كه با شير ممزوج شود، چون در اين فيس اثر قابل توجهي در كشتن ميكرب كوخ دارااست (ميكرب سل) .
سير پوست تن را خوش رنگ و جور را سرخ و روده ها را از عفونتها تميز مي كند به خصوص در اطفال، و با اين خصوصيت سپري پيش‌رو تيفوئيد و ديفتري و مسكن سياه سرفه و خروسك مي باشد .
خواص و فوايد سير فوايد شگفت انگيز سير عفونت هاي تنفسي را درمان مي نمايد .
براي التيام دندان درد، سير ناپخته را روزي چندين توشه روي لثه و دندان بماليد .
سير له شده را روي زگيل قرار دهيد تا از دربين برود .
براي معالجه سينوزيت، يك سري حبه سير له شده را در كره تفت دهيد و با نان ميل نمائيد .
يك حبه سير را ريز خرد فرماييد و با مقداري آب ميل نمائيد تا نفخ، يبوست و درد معده برطرف شود .
بوي سير با جويدن كاهو، جعفري يا خوردن شير، سيب يا اين كه عسل رفع مي شود . همينطور گذاشتن پاره اي چاي خشك در دهن و قورت دادن آن .
روزانه مصرف نصف يا اين كه يك حبه سير خام توصيه مي شود .
مصرف پماد غليظ سير ممكن مي باشد موجب تحريكات جلدي و حتي سوختگي هاي خفيف شود .
معالجه بيماريها با سير فوايد و خواص باورنكردني سير چيست؟ ساير مصارف سير مشتمل بر به كارگيري از آن براي معالجه تب، سرفه، سردرد، شكم درد، احتقان سينوسي، نقرس، روماتيسم، هموروئيد، آسم، برونشيت، تنگي نفس، فشار خون پايين، قند خون پايين، قند خون بالا و جاي گزيدگي مار به كارگيري مي شود . همچنين از سير براي نبرد با استرس و خستگي و نگهداري سلامت كبد هم استفاده مي گردد .
سير براي معالجه نسيان و بيماري آلزايمر اثر گذار ميباشد .
ماليدن سير بر روي گل مژه و جوش پلك ديده باعث برطرف شدن آن‌ها مي شود .
گذاشتن سير پخته در طي چند روز بر روي ميخچه و زگيل سبب رفع آنها مي شود .
سير از گزاره سبزيجاتي مي‌باشد كه باعث پيشگيري از بسياري از سرطان ها مي شود . بازدارنده از پيدايش سرطان روده بزرگ، سينه، معده، پروستات و مثانه مي شود .
سير براي معالجه بيماري هاي مختلفي ازجمله آسم، برونشيت، روماتيسم، نقرس، ميخچه و زگيل (به چهره موضعي)، سل، دندان درد، نيش زدگي و فشار خون بالا اثر گذار است . در ضمن، سنگ كليه را خرد مي كند و در ضدعفوني كردن دستگاه هاي ادراري و عفونت هاي واژينال و مثانه نيز مؤثر است .
خاصيت سير سير و خواص شگفت انگيز آن مصرف روزي نصف ليوان از عصارهٔ سير و ليمو ترش، تاثير دوچندان متعددي در رفع گرفتگي رگ ها خواهد داشت .
برطرف كننده سرفه، سرماخوردگي و گرفتگي سينه است .
با عفونت مجراي گوارشي تقابل مي كند و سيستم ايمني بدن را تقويت مي نمايد .
براي اشخاصي كه مبتلا به پركاري تيروئيد هستند، مفيد مي‌باشد زيرا كه منبع خوب يد ميباشد .
ويتامين c جان دار در آن براي معالجه بيماري اسكوربوت (نوعي بيماري خوني ناشي از نبود ويتامين ث) اثر گذار مي‌باشد .
براي تندرست قلب اثرگذار هست و با گونه هاي بيماري هاي قلبي عروقي تقابل مي كند .
فوايد سير سير براي برطرف كردن سوز و سرما خوردگي، سرفه و گرفتگي سينه بعضا از افراد از سير براي پيشگيري از سرطان كولون، سرطان معده، سرطان سينه، سرطان پروستات و سرطان ريه استعمال مي كنند . همچنين از سير براي معالجه سرطان پروستات و مثانه هم استفاده مي گردد . همينطور از سير براي معالجه پروستات بزرگ شده، ديابت، ورم مفاصل، آرتروز، رينيت آلرژيك (تب يونجه)، اسهال مسافران، فشار خون بالا در آخرها بارداري، سرماخوردگي، پيشگيري و معالجه عفونت هاي باكتريايي و قارچي به كارگيري مي شود .
سولفور و سلنيم در آن مانع از بروز تومور مي شود و در صورت ايجاد تومور، اندازه هاي آن را كاهش مي دهد .
خاصيت آرامبخش آن دندان درد را درمان مي كند .
با بالابردن مقدار انسولين، قند خون را تنظيم مي كند .
آنتي اكسيدان كاركشته مو جود در آن، راديكال هاي آزاد را كه سبب پيري و بيماري مي شود خنثي مي كند .
با رقيق كردن خون مانع از لخته شدن خون مي شود و در فيض احتمال بروز سكته را كاهش مي دهد .
خواص ضدالتهابي دارااست .
سير نپخته حاوي آنتي بيوتيك طبيعي به نام آليسين ميباشد و باكتري هاي مقاوم به دارو نظير «MRSA» و «هليكوباك خيس پيلوري» را كه باعث آسيب معده و سرطان معده مي شود از در بين مي پيروزي .
مضرات سير مضرات مصرف نادرست سير مضرات سير و سختي ها مصرف سير مادر‌ها شيرده در ميل كردن سير زياده روي نكنند چون سبب ساز تغيير طعم شير آنها شده و ممكن هست نوزاد از تناول كردن شير صرف حيث كند .
زياده روي در مصرف سير سبب سرگيجه، كاهش فشار خون، آلرژي (حساسيت)، و در مورد ها نادر سبب ساز به خون ريزي مي شود .
‏ظاهرا سير تاثيري بر متابوليسم داروها ندارد، اما بيماراني كه از داروهاي ضد انعقاد خون مثل آسپرين به كارگيري مي كنند، مي بايست در مصرف سير احتياط كنند، چون سير بازدارنده از انعقاد خون مي شود . ‏از اين رو كساني كه جراحي مي كنند، مي بايست 7 تا 10 روز پيش از جراحي از ميل كردن سير خودداري كنند، چون دوران خون‌ريزي را ‏طولاني خيس مي كند . ‏ زنان باردار يا اين كه شيرده بهتر ميباشد از‎ ‎سير به كار گيري نكند‎ . ‎ سير را به صورت قرص سير،ترشي سير،سير سرخ شده و . . .به كار گيري مي كنند .
مضرات سير سير و مضرات آن بعضي از اشخاص از روغن بدست آمده از سير براي درمان عفونت هاي قارچي، زگيل ها و ميخچه استفاده مي نمايند . اگر چه تحقيقات علمي نشان مي دهد كه سير مي تواند حاذق به معالجه عفونت هاي قارچي از قبيل پاي ورزشكاران مي باشد، البته همت روغن سير برروي زگيل ها و ميخچه اثبات نشده ميباشد .
مصرف سير در باردراي زمانيكه در مقادير صحيح مصرف شود، عموما بي خطر مي باشد . سير عموما زمانيكه در مقادير درماني مصرف مي شود، در بازه باردراي پر خطر مي باشد .
زمانيكه سير بر روي پوست استعمال مي گردد، عموما مي تواند خطرناك باشد . سير مي تواند منجر آسيب ديدن پوست به صورت سوختگي شود .
مصرف سير خوراكي براي عموم مردمان مطمئن و ايمن مي باشد . سير مي تواند منجر بوي بد دهان، احساس سوزش در دهن و يا اين كه معده، سوزش معده، بادشكم، تهوع و استفراغ، بوي بد تن و اسهال شود . اين عارضه ها جانبي عموما در مصرف سير خام بيشتر مي باشد . همينطور سير مي تواند خطر خونريزي را هم افزايش دهد . آسم و ساير عكس العمل هاي آلرژيكي نيز در افراديكه سير مصرف مي كنند ممكن مي باشد .
مواد غذايي دربردارنده آهن مانع ها مصرف سير و مضرات سير بيماري هايي كه سير در آن‌ها بي تاثير است: ديابت - بنظر نمي برسد كه مصرف سير تاثيري در درمان قند خون بالا داشته باشد . معالجه هيلوباكتر - اگر‌چه در نتايج آزمايشگاهي مصرف سير سبب كاهش اين باكتري شده بود، البته در عمل چنين چيزي مشاهده نشد . كلسترول بالا - تحقيقات زيادي در رابطه با تاثير سير بر چربي خون، كلسترول خون و تري گليسيريد انجام شده است، با اينحال نتايج در اين زمينه مختلف مي باشد .خاصيت سير و فوايد فوق العاده و بي مثل مصرف سير خواص سير به قدري زياد ميباشد كه با تلاوت فوايد و خاصيت آن شايد خويش را مجبور به به كار گيري ازآن در هر وعده غذايي و در طول روز بكنيد البته در بعضي موارد نيز مي بايست در مصرف سير احتياط نمائيد .خواص سير سير حاوي چه موادي است؟ به طور خلاصه ولي اثرگذار مي توان ذكر كرد كه سير سرشار از فوليك اسيد، ويتامين C، كلسيم، آهن، منيزيم، پتاسيم و مقدار مقداري روي و ويتامين هاي B2، B1 و B3 هست .
فوايد و خاصيت سير از سالهاي بدور تا كنون از سير براي تصفيه خون به كارگيري مي شده مي‌باشد . سير دربردارنده تركيبات گوگرد هست كه سيستم ايمني تن را تحريك كرده و پتانسيل بالايي در نيستي تومورهاي سرطاني داراست .
خوردن سير مجاري تنفس و خون را پاك مي كند و با اين عمل از شدت و زحمت تنگ نفس كاسته و گهگاه موجب درمان آن مي شود .
برخي از اشكال سل ريوي را معالجه مي كند مخصوصا زماني كه با شير ممزوج شود، زيرا در اين صورت اثر قابل توجهي در كشتن ميكرب كوخ دارااست (ميكرب سل) .
سير پوست بدن را خوش رنگ و دسته را سرخ و روده ها را از عفونتها پاك مي كند به خصوص در اطفال، و با اين خصوصيت سپري پيش‌روي تيفوئيد و ديفتري و آرامبخش سياه سرفه و خروسك ميباشد .
خواص و فوايد سير فوايد شگفت انگيز سير عفونت هاي تنفسي را معالجه مي نمايد .
براي تسكين دندان درد، سير ناپخته را روزي يك‌سري بار روي لثه و دندان بماليد .
سير له شده را روي زگيل قرار دهيد تا از في مابين برود .
براي درمان سينوزيت، چند حبه سير له شده را در كره تفت دهيد و با نان ميل كنيد .
يك حبه سير را ريز خرد كنيد و با يه خرده آب ميل فرماييد تا نفخ، يبوست و درد معده برطرف شود .
بوي سير با جويدن كاهو، جعفري يا تناول كردن شير، سيب يا اين كه عسل رفع مي شود . همينطور گذاشتن پاره اي چاي خشك در دهن و قورت دادن آن .
روزمره مصرف نصف يا اين كه يك حبه سير ناپخته توصيه مي شود .
مصرف پماد غليظ سير ممكن مي باشد موجب تحريكات جلدي و حتي سوختگي هاي خفيف شود .
معالجه بيماريها با سير فوايد و خاصيت باورنكردني سير چيست؟ ساير مصارف سير شامل به كارگيري از آن براي معالجه تب، سرفه، سردرد، شكم درد، احتقان سينوسي، نقرس، روماتيسم، هموروئيد، آسم، برونشيت، تنگي نفس، فشار خون پايين، قند خون پايين، قند خون بالا و جاي گزيدگي مار استعمال مي شود . همينطور از سير براي نزاع با استرس و خستگي و نگهداري تندرست كبد هم استفاده مي گردد .
سير براي معالجه نسيان و بيماري آلزايمر مفيد مي‌باشد .
ماليدن سير بر روي گل مژه و جوش پلك چشم سبب برطرف شدن آن‌ها مي شود .
گذاشتن سير پخته در طي چندين روز بر روي ميخچه و زگيل منجر رفع آنها مي شود .
سير از گزاره سبزيجاتي است كه سبب پيشگيري از بسياري از سرطان ها مي شود . مانع از بروز سرطان روده بزرگ، سينه، معده، پروستات و مثانه مي شود .
سير براي معالجه بيماري هاي مختلفي ازجمله آسم، برونشيت، روماتيسم، نقرس، ميخچه و زگيل (به فيس موضعي)، سل، دندان درد، نيش زدگي و فشار خون بالا موءثر مي‌باشد . در ضمن، سنگ همگي را خرد مي نمايد و در ضدعفوني كردن دستگاه هاي ادراري و عفونت هاي واژينال و مثانه هم مؤثر است .
خواص سير سير و خواص شگفت انگيز آن مصرف روزي نصف جام از عصارهٔ سير و ليمو ترش، تاثير فراوان زيادي در رفع گرفتگي رگ ها خواهد داشت .
برطرف كننده سرفه، آنفو لانزا و گرفتگي سينه هست .
با عفونت مجراي گوارشي رويا رويي مي نمايد و سيستم ايمني بدن را تقويت مي نمايد .
براي كساني كه دچار به پركاري تيروئيد هستند، مفيد ميباشد زيرا كه منبع خوب يد مي باشد .
ويتامين c جانور در آن براي معالجه بيماري اسكوربوت (نوعي بيماري خوني ناشي از نبود ويتامين ث) اثرگذار مي باشد .
براي سالم قلب اثرگذار است و با انواع بيماري هاي قلبي عروقي رويا رويي مي نمايد .
فوايد سير سير براي برطرف كردن سوز‌و‌سرما خوردگي، سرفه و گرفتگي سينه بعضي از اشخاص از سير براي پيشگيري از سرطان كولون، سرطان معده، سرطان سينه، سرطان پروستات و سرطان ريه استعمال مي كنند . همينطور از سير براي درمان سرطان پروستات و مثانه هم به كار گيري مي گردد . همينطور از سير براي معالجه پروستات گرانقدر شده، ديابت، ورم مفاصل، آرتروز، رينيت آلرژيك (تب يونجه)، اسهال مسافران، فشار خون بالا در آخرها بارداري، سرماخوردگي، پيشگيري و درمان عفونت هاي باكتريايي و قارچي استفاده مي شود .
سولفور و سلنيم در آن بازدارنده از پيدايش تومور مي شود و در فيس ساخت تومور، اندازه هاي آن را كاهش مي دهد .
خاصيت مسكن آن دندان درد را درمان مي كند .
با بالابردن مقدار انسولين، قند خون را تهيه مي نمايد .
آنتي اكسيدان قادر موجود در آن، راديكال هاي آزاد را كه سبب ساز پيري و بيماري مي شود خنثي مي كند .
با رقيق كردن خون مانع از لخته شدن خون مي شود و در فيض احتمال پيدايش سكته را كاهش مي دهد .
خواص ضدالتهابي دارااست .
سير ناپخته دربردارنده آنتي بيوتيك طبيعي به نام آليسين است و باكتري هاي مقاوم به دارو نظير «MRSA» و «هليكوباك تر پيلوري» را كه منجر زخم معده و سرطان معده مي شود از در ميان مي موفقيت .
مضرات سير مضرات مصرف غلط سير مضرات سير و سختي ها مصرف سير ما‌درها شيرده در خوردن سير زياده روي نكنند چون باعث تغيير تحول طعم شير آنان شده و ممكن ميباشد نوزاد از خوردن شير صرف حيث كند .
زياده روي در مصرف سير باعث سرگيجه، كاهش فشار خون، حساسيت (حساسيت)، و در موارد ناياب سبب به خون ريزي مي شود .
‏ظاهرا سير تاثيري بر متابوليسم داروها ندارد، ولي بيماراني كه از داروهاي ضد منعقد خون مثل آسپرين به كار گيري مي كنند، بايد در مصرف سير احتياط كنند، زيرا سير بازدارنده از منعقد خون مي شود . ‏از اين رو اشخاصي كه جراحي مي كنند، بايستي 7 تا 10 روز پيش از جراحي از تناول كردن سير خودداري كنند، زيرا مقطع خون‌ريزي را ‏طولاني خيس مي نمايد . ‏ زنان حامله يا شيرده بهتر هست از‎ ‎سير استفاده نكند‎ . ‎ سير را به فيس قرص سير،ترشي سير،سير سرخ شده و . . .به كارگيري مي نمايند .
مضرات سير سير و مضرات آن بعضي از اشخاص از روغن بدست آمده از سير براي درمان عفونت هاي قارچي، زگيل ها و ميخچه به كار گيري مي نمايند . اگر‌چه تحقيقات علمي نشان مي دهد كه سير مي تواند حاذق به معالجه عفونت هاي قارچي از قبيل پاي ورزشكاران مي باشد، البته همت روغن سير برروي زگيل ها و ميخچه اثبات نشده است .
مصرف سير در باردراي زمانيكه در مقادير صحيح مصرف شود، عموما بي خطر مي باشد . سير عموما زمانيكه در مقادير درماني مصرف مي شود، در مقطع باردراي پر خطر مي باشد .
زمانيكه سير بر روي پوست استعمال مي گردد، عموما مي تواند خطرناك باشد . سير مي تواند سبب آسيب ديدن پوست به شكل سوختگي شود .
مصرف سير خوراكي براي عموم مردم مطمئن و ايمن مي باشد . سير مي تواند باعث بوي بد دهان، احساس سوزش در دهن و يا معده، سوزش معده، بادشكم، تهوع و استفراغ، بوي بد بدن و اسهال شود . اين عارضه ها جانبي عموما در مصرف سير نپخته اكثر مي باشد . همچنين سير مي تواند خطر خون ريزي را نيز ارتقا دهد . آسم و ساير واكنش هاي آلرژيكي نيز در افراديكه سير مصرف مي نمايند ممكن مي باشد .
مواد غذايي دربردارنده آهن مانع ها مصرف سير و مضرات سير بيماري هايي كه سير در آنها بي تاثير است: ديابت - بنظر نمي رسد كه مصرف سير تاثيري در درمان قند خون بالا داشته باشد . درمان هيلوباكتر - هرچند در نتايج آزمايشگاهي مصرف سير باعث كاهش اين باكتري گرديده بود، اما در عمل چنين چيزي مشاهده نشد . كلسترول بالا - تحقيقات متعددي در ارتباط با تاثير سير بر چربي خون، كلسترول خون و تري گليسيريد انجام شده است، با اينحال نتايج در اين زمينه گوناگون هست .

خواص سير و فوايد فوق العاده و بي مثل مصرف سير خواص سير به قدري مضاعف مي باشد كه با تلاوت فوايد و خاصيت آن احتمالا خود را بدون چاره به استعمال ازآن در هر وعده غذايي و در ارتفاع روز بكنيد اما در برخي موارد هم مي بايست در مصرف سير احتياط كنيد .خاصيت سير سير حاوي چه موادي است؟ به طور خلاصه اما موثر مي توان اظهار‌ كه سير سرشار از فوليك اسيد، ويتامين C، كلسيم، آهن، منيزيم، پتاسيم و اندازه مقداري روي و ويتامين هاي B2، B1 و B3 مي‌باشد .
فوايد و خواص سير از سالهاي دور تا كنون از سير براي تصفيه خون به كار گيري مي شده است . سير حاوي تركيبات گوگرد مي‌باشد كه سيستم ايمني تن را تحريك كرده و پتانسيل بالايي در نابودي تومورهاي سرطاني داراست .

راه اندازي فست فود

خوردن سير مجاري تنفس و خون را پاك مي كند و با اين كار از شدت و زحمت تنگ نفس كاسته و گاهي موجب معالجه آن مي شود .
برخي از انواع سل ريوي را درمان مي نمايد به خصوص وقتي كه با شير ممزوج شود، چون در اين فيس اثر قابل توجهي در كشتن ميكرب كوخ دارااست (ميكرب سل) .
سير پوست تن را خوش رنگ و جور را سرخ و روده ها را از عفونتها تميز مي كند به خصوص در اطفال، و با اين خصوصيت سپري پيش‌رو تيفوئيد و ديفتري و مسكن سياه سرفه و خروسك مي باشد .
خواص و فوايد سير فوايد شگفت انگيز سير عفونت هاي تنفسي را درمان مي نمايد .
براي التيام دندان درد، سير ناپخته را روزي چندين توشه روي لثه و دندان بماليد .
سير له شده را روي زگيل قرار دهيد تا از دربين برود .
براي معالجه سينوزيت، يك سري حبه سير له شده را در كره تفت دهيد و با نان ميل نمائيد .
يك حبه سير را ريز خرد فرماييد و با مقداري آب ميل نمائيد تا نفخ، يبوست و درد معده برطرف شود .
بوي سير با جويدن كاهو، جعفري يا خوردن شير، سيب يا اين كه عسل رفع مي شود . همينطور گذاشتن پاره اي چاي خشك در دهن و قورت دادن آن .
روزانه مصرف نصف يا اين كه يك حبه سير خام توصيه مي شود .
مصرف پماد غليظ سير ممكن مي باشد موجب تحريكات جلدي و حتي سوختگي هاي خفيف شود .
معالجه بيماريها با سير فوايد و خواص باورنكردني سير چيست؟ ساير مصارف سير مشتمل بر به كارگيري از آن براي معالجه تب، سرفه، سردرد، شكم درد، احتقان سينوسي، نقرس، روماتيسم، هموروئيد، آسم، برونشيت، تنگي نفس، فشار خون پايين، قند خون پايين، قند خون بالا و جاي گزيدگي مار به كارگيري مي شود . همچنين از سير براي نبرد با استرس و خستگي و نگهداري سلامت كبد هم استفاده مي گردد .
سير براي معالجه نسيان و بيماري آلزايمر اثر گذار ميباشد .
ماليدن سير بر روي گل مژه و جوش پلك ديده باعث برطرف شدن آن‌ها مي شود .
گذاشتن سير پخته در طي چند روز بر روي ميخچه و زگيل سبب رفع آنها مي شود .
سير از گزاره سبزيجاتي مي‌باشد كه باعث پيشگيري از بسياري از سرطان ها مي شود . بازدارنده از پيدايش سرطان روده بزرگ، سينه، معده، پروستات و مثانه مي شود .
سير براي معالجه بيماري هاي مختلفي ازجمله آسم، برونشيت، روماتيسم، نقرس، ميخچه و زگيل (به چهره موضعي)، سل، دندان درد، نيش زدگي و فشار خون بالا اثر گذار است . در ضمن، سنگ كليه را خرد مي كند و در ضدعفوني كردن دستگاه هاي ادراري و عفونت هاي واژينال و مثانه نيز مؤثر است .
خاصيت سير سير و خواص شگفت انگيز آن مصرف روزي نصف ليوان از عصارهٔ سير و ليمو ترش، تاثير دوچندان متعددي در رفع گرفتگي رگ ها خواهد داشت .
برطرف كننده سرفه، سرماخوردگي و گرفتگي سينه است .
با عفونت مجراي گوارشي تقابل مي كند و سيستم ايمني بدن را تقويت مي نمايد .
براي اشخاصي كه مبتلا به پركاري تيروئيد هستند، مفيد مي‌باشد زيرا كه منبع خوب يد ميباشد .
ويتامين c جان دار در آن براي معالجه بيماري اسكوربوت (نوعي بيماري خوني ناشي از نبود ويتامين ث) اثر گذار مي‌باشد .
براي تندرست قلب اثرگذار هست و با گونه هاي بيماري هاي قلبي عروقي تقابل مي كند .
فوايد سير سير براي برطرف كردن سوز و سرما خوردگي، سرفه و گرفتگي سينه بعضا از افراد از سير براي پيشگيري از سرطان كولون، سرطان معده، سرطان سينه، سرطان پروستات و سرطان ريه استعمال مي كنند . همچنين از سير براي معالجه سرطان پروستات و مثانه هم استفاده مي گردد . همينطور از سير براي معالجه پروستات بزرگ شده، ديابت، ورم مفاصل، آرتروز، رينيت آلرژيك (تب يونجه)، اسهال مسافران، فشار خون بالا در آخرها بارداري، سرماخوردگي، پيشگيري و معالجه عفونت هاي باكتريايي و قارچي به كارگيري مي شود .
سولفور و سلنيم در آن مانع از بروز تومور مي شود و در صورت ايجاد تومور، اندازه هاي آن را كاهش مي دهد .
خاصيت آرامبخش آن دندان درد را درمان مي كند .
با بالابردن مقدار انسولين، قند خون را تنظيم مي كند .
آنتي اكسيدان كاركشته مو جود در آن، راديكال هاي آزاد را كه سبب پيري و بيماري مي شود خنثي مي كند .
با رقيق كردن خون مانع از لخته شدن خون مي شود و در فيض احتمال بروز سكته را كاهش مي دهد .
خواص ضدالتهابي دارااست .
سير نپخته حاوي آنتي بيوتيك طبيعي به نام آليسين ميباشد و باكتري هاي مقاوم به دارو نظير «MRSA» و «هليكوباك خيس پيلوري» را كه باعث آسيب معده و سرطان معده مي شود از در بين مي پيروزي .
مضرات سير مضرات مصرف نادرست سير مضرات سير و سختي ها مصرف سير مادر‌ها شيرده در ميل كردن سير زياده روي نكنند چون سبب ساز تغيير طعم شير آنها شده و ممكن هست نوزاد از تناول كردن شير صرف حيث كند .
زياده روي در مصرف سير سبب سرگيجه، كاهش فشار خون، آلرژي (حساسيت)، و در مورد ها نادر سبب ساز به خون ريزي مي شود .
‏ظاهرا سير تاثيري بر متابوليسم داروها ندارد، اما بيماراني كه از داروهاي ضد انعقاد خون مثل آسپرين به كارگيري مي كنند، مي بايست در مصرف سير احتياط كنند، چون سير بازدارنده از انعقاد خون مي شود . ‏از اين رو كساني كه جراحي مي كنند، مي بايست 7 تا 10 روز پيش از جراحي از ميل كردن سير خودداري كنند، چون دوران خون‌ريزي را ‏طولاني خيس مي كند . ‏ زنان باردار يا اين كه شيرده بهتر ميباشد از‎ ‎سير به كار گيري نكند‎ . ‎ سير را به صورت قرص سير،ترشي سير،سير سرخ شده و . . .به كار گيري مي كنند .
مضرات سير سير و مضرات آن بعضي از اشخاص از روغن بدست آمده از سير براي درمان عفونت هاي قارچي، زگيل ها و ميخچه استفاده مي نمايند . اگر چه تحقيقات علمي نشان مي دهد كه سير مي تواند حاذق به معالجه عفونت هاي قارچي از قبيل پاي ورزشكاران مي باشد، البته همت روغن سير برروي زگيل ها و ميخچه اثبات نشده ميباشد .
مصرف سير در باردراي زمانيكه در مقادير صحيح مصرف شود، عموما بي خطر مي باشد . سير عموما زمانيكه در مقادير درماني مصرف مي شود، در بازه باردراي پر خطر مي باشد .
زمانيكه سير بر روي پوست استعمال مي گردد، عموما مي تواند خطرناك باشد . سير مي تواند منجر آسيب ديدن پوست به صورت سوختگي شود .
مصرف سير خوراكي براي عموم مردمان مطمئن و ايمن مي باشد . سير مي تواند منجر بوي بد دهان، احساس سوزش در دهن و يا اين كه معده، سوزش معده، بادشكم، تهوع و استفراغ، بوي بد تن و اسهال شود . اين عارضه ها جانبي عموما در مصرف سير خام بيشتر مي باشد . همينطور سير مي تواند خطر خونريزي را هم افزايش دهد . آسم و ساير عكس العمل هاي آلرژيكي نيز در افراديكه سير مصرف مي كنند ممكن مي باشد .
مواد غذايي دربردارنده آهن مانع ها مصرف سير و مضرات سير بيماري هايي كه سير در آن‌ها بي تاثير است: ديابت - بنظر نمي برسد كه مصرف سير تاثيري در درمان قند خون بالا داشته باشد . معالجه هيلوباكتر - اگر‌چه در نتايج آزمايشگاهي مصرف سير سبب كاهش اين باكتري شده بود، البته در عمل چنين چيزي مشاهده نشد . كلسترول بالا - تحقيقات زيادي در رابطه با تاثير سير بر چربي خون، كلسترول خون و تري گليسيريد انجام شده است، با اينحال نتايج در اين زمينه مختلف مي باشد .خاصيت سير و فوايد فوق العاده و بي مثل مصرف سير خواص سير به قدري زياد ميباشد كه با تلاوت فوايد و خاصيت آن شايد خويش را مجبور به به كار گيري ازآن در هر وعده غذايي و در طول روز بكنيد البته در بعضي موارد نيز مي بايست در مصرف سير احتياط نمائيد .خواص سير سير حاوي چه موادي است؟ به طور خلاصه ولي اثرگذار مي توان ذكر كرد كه سير سرشار از فوليك اسيد، ويتامين C، كلسيم، آهن، منيزيم، پتاسيم و مقدار مقداري روي و ويتامين هاي B2، B1 و B3 هست .
فوايد و خاصيت سير از سالهاي بدور تا كنون از سير براي تصفيه خون به كارگيري مي شده مي‌باشد . سير دربردارنده تركيبات گوگرد هست كه سيستم ايمني تن را تحريك كرده و پتانسيل بالايي در نيستي تومورهاي سرطاني داراست .
خوردن سير مجاري تنفس و خون را پاك مي كند و با اين عمل از شدت و زحمت تنگ نفس كاسته و گهگاه موجب درمان آن مي شود .
برخي از اشكال سل ريوي را معالجه مي كند مخصوصا زماني كه با شير ممزوج شود، زيرا در اين صورت اثر قابل توجهي در كشتن ميكرب كوخ دارااست (ميكرب سل) .
سير پوست بدن را خوش رنگ و دسته را سرخ و روده ها را از عفونتها پاك مي كند به خصوص در اطفال، و با اين خصوصيت سپري پيش‌روي تيفوئيد و ديفتري و آرامبخش سياه سرفه و خروسك ميباشد .
خواص و فوايد سير فوايد شگفت انگيز سير عفونت هاي تنفسي را معالجه مي نمايد .
براي تسكين دندان درد، سير ناپخته را روزي يك‌سري بار روي لثه و دندان بماليد .
سير له شده را روي زگيل قرار دهيد تا از في مابين برود .
براي درمان سينوزيت، چند حبه سير له شده را در كره تفت دهيد و با نان ميل كنيد .
يك حبه سير را ريز خرد كنيد و با يه خرده آب ميل فرماييد تا نفخ، يبوست و درد معده برطرف شود .
بوي سير با جويدن كاهو، جعفري يا تناول كردن شير، سيب يا اين كه عسل رفع مي شود . همينطور گذاشتن پاره اي چاي خشك در دهن و قورت دادن آن .
روزمره مصرف نصف يا اين كه يك حبه سير ناپخته توصيه مي شود .
مصرف پماد غليظ سير ممكن مي باشد موجب تحريكات جلدي و حتي سوختگي هاي خفيف شود .
معالجه بيماريها با سير فوايد و خاصيت باورنكردني سير چيست؟ ساير مصارف سير شامل به كارگيري از آن براي معالجه تب، سرفه، سردرد، شكم درد، احتقان سينوسي، نقرس، روماتيسم، هموروئيد، آسم، برونشيت، تنگي نفس، فشار خون پايين، قند خون پايين، قند خون بالا و جاي گزيدگي مار استعمال مي شود . همينطور از سير براي نزاع با استرس و خستگي و نگهداري تندرست كبد هم استفاده مي گردد .
سير براي معالجه نسيان و بيماري آلزايمر مفيد مي‌باشد .
ماليدن سير بر روي گل مژه و جوش پلك چشم سبب برطرف شدن آن‌ها مي شود .
گذاشتن سير پخته در طي چندين روز بر روي ميخچه و زگيل منجر رفع آنها مي شود .
سير از گزاره سبزيجاتي است كه سبب پيشگيري از بسياري از سرطان ها مي شود . مانع از بروز سرطان روده بزرگ، سينه، معده، پروستات و مثانه مي شود .
سير براي معالجه بيماري هاي مختلفي ازجمله آسم، برونشيت، روماتيسم، نقرس، ميخچه و زگيل (به فيس موضعي)، سل، دندان درد، نيش زدگي و فشار خون بالا موءثر مي‌باشد . در ضمن، سنگ همگي را خرد مي نمايد و در ضدعفوني كردن دستگاه هاي ادراري و عفونت هاي واژينال و مثانه هم مؤثر است .
خواص سير سير و خواص شگفت انگيز آن مصرف روزي نصف جام از عصارهٔ سير و ليمو ترش، تاثير فراوان زيادي در رفع گرفتگي رگ ها خواهد داشت .
برطرف كننده سرفه، آنفو لانزا و گرفتگي سينه هست .
با عفونت مجراي گوارشي رويا رويي مي نمايد و سيستم ايمني بدن را تقويت مي نمايد .
براي كساني كه دچار به پركاري تيروئيد هستند، مفيد ميباشد زيرا كه منبع خوب يد مي باشد .
ويتامين c جانور در آن براي معالجه بيماري اسكوربوت (نوعي بيماري خوني ناشي از نبود ويتامين ث) اثرگذار مي باشد .
براي سالم قلب اثرگذار است و با انواع بيماري هاي قلبي عروقي رويا رويي مي نمايد .
فوايد سير سير براي برطرف كردن سوز‌و‌سرما خوردگي، سرفه و گرفتگي سينه بعضي از اشخاص از سير براي پيشگيري از سرطان كولون، سرطان معده، سرطان سينه، سرطان پروستات و سرطان ريه استعمال مي كنند . همينطور از سير براي درمان سرطان پروستات و مثانه هم به كار گيري مي گردد . همينطور از سير براي معالجه پروستات گرانقدر شده، ديابت، ورم مفاصل، آرتروز، رينيت آلرژيك (تب يونجه)، اسهال مسافران، فشار خون بالا در آخرها بارداري، سرماخوردگي، پيشگيري و درمان عفونت هاي باكتريايي و قارچي استفاده مي شود .
سولفور و سلنيم در آن بازدارنده از پيدايش تومور مي شود و در فيس ساخت تومور، اندازه هاي آن را كاهش مي دهد .
خاصيت مسكن آن دندان درد را درمان مي كند .
با بالابردن مقدار انسولين، قند خون را تهيه مي نمايد .
آنتي اكسيدان قادر موجود در آن، راديكال هاي آزاد را كه سبب ساز پيري و بيماري مي شود خنثي مي كند .
با رقيق كردن خون مانع از لخته شدن خون مي شود و در فيض احتمال پيدايش سكته را كاهش مي دهد .
خواص ضدالتهابي دارااست .
سير ناپخته دربردارنده آنتي بيوتيك طبيعي به نام آليسين است و باكتري هاي مقاوم به دارو نظير «MRSA» و «هليكوباك تر پيلوري» را كه منجر زخم معده و سرطان معده مي شود از در ميان مي موفقيت .
مضرات سير مضرات مصرف غلط سير مضرات سير و سختي ها مصرف سير ما‌درها شيرده در خوردن سير زياده روي نكنند چون باعث تغيير تحول طعم شير آنان شده و ممكن ميباشد نوزاد از خوردن شير صرف حيث كند .
زياده روي در مصرف سير باعث سرگيجه، كاهش فشار خون، حساسيت (حساسيت)، و در موارد ناياب سبب به خون ريزي مي شود .
‏ظاهرا سير تاثيري بر متابوليسم داروها ندارد، ولي بيماراني كه از داروهاي ضد منعقد خون مثل آسپرين به كار گيري مي كنند، بايد در مصرف سير احتياط كنند، زيرا سير بازدارنده از منعقد خون مي شود . ‏از اين رو اشخاصي كه جراحي مي كنند، بايستي 7 تا 10 روز پيش از جراحي از تناول كردن سير خودداري كنند، زيرا مقطع خون‌ريزي را ‏طولاني خيس مي نمايد . ‏ زنان حامله يا شيرده بهتر هست از‎ ‎سير استفاده نكند‎ . ‎ سير را به فيس قرص سير،ترشي سير،سير سرخ شده و . . .به كارگيري مي نمايند .
مضرات سير سير و مضرات آن بعضي از اشخاص از روغن بدست آمده از سير براي درمان عفونت هاي قارچي، زگيل ها و ميخچه به كار گيري مي نمايند . اگر‌چه تحقيقات علمي نشان مي دهد كه سير مي تواند حاذق به معالجه عفونت هاي قارچي از قبيل پاي ورزشكاران مي باشد، البته همت روغن سير برروي زگيل ها و ميخچه اثبات نشده است .
مصرف سير در باردراي زمانيكه در مقادير صحيح مصرف شود، عموما بي خطر مي باشد . سير عموما زمانيكه در مقادير درماني مصرف مي شود، در مقطع باردراي پر خطر مي باشد .
زمانيكه سير بر روي پوست استعمال مي گردد، عموما مي تواند خطرناك باشد . سير مي تواند سبب آسيب ديدن پوست به شكل سوختگي شود .
مصرف سير خوراكي براي عموم مردم مطمئن و ايمن مي باشد . سير مي تواند باعث بوي بد دهان، احساس سوزش در دهن و يا معده، سوزش معده، بادشكم، تهوع و استفراغ، بوي بد بدن و اسهال شود . اين عارضه ها جانبي عموما در مصرف سير نپخته اكثر مي باشد . همچنين سير مي تواند خطر خون ريزي را نيز ارتقا دهد . آسم و ساير واكنش هاي آلرژيكي نيز در افراديكه سير مصرف مي نمايند ممكن مي باشد .
مواد غذايي دربردارنده آهن مانع ها مصرف سير و مضرات سير بيماري هايي كه سير در آنها بي تاثير است: ديابت - بنظر نمي رسد كه مصرف سير تاثيري در درمان قند خون بالا داشته باشد . درمان هيلوباكتر - هرچند در نتايج آزمايشگاهي مصرف سير باعث كاهش اين باكتري گرديده بود، اما در عمل چنين چيزي مشاهده نشد . كلسترول بالا - تحقيقات متعددي در ارتباط با تاثير سير بر چربي خون، كلسترول خون و تري گليسيريد انجام شده است، با اينحال نتايج در اين زمينه گوناگون هست .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 37
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 848
  • بازدید کلی : 24010
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی